17.06.2015

Gerard - покрівельний матеріал який підкорив світ

Чому варто звернути увагу на черепицю ТМ Gerard?Черепиця з посипкою з каменю вигляді гонту - матеріал, який дуже динамічно розвивається на території України.

Якщо порівнювати частку продажів даного матеріалу п'ять років тому на території України і зараз, ми побачимо значний стрибок, який має приріст в кілька разів. Така тенденція має кілька причин.

Перша - цей матеріал активно почав просуватися в Україні.

Друга - вартість даного виду покрівельного матеріалу цілком влаштовує вітчизняних забудовників (в середньому вартість метра квадратного незначно вище по відношенню якісної бітумної черепиці і нижче вартості керамічної черепиці, кожен конкретний випадок потрібно прораховувати індивідуально для отримання конкретних грошових показників).

Вибір черепиці з посипанням на ринку України

На сьогоднішній день вибір даного виду покрівельного матеріалу досить великий. Якщо поставити собі за мету - знайти торгові марки, які продаються в Україні, то ми побачимо певний перелік, наприклад: EVERTILE, MetroTile, QueenTile і Gerard. Серед вище зазначених торгових марок більшість - це закордонні виробники. Але трапляються й винятки, наприклад ТМ QueenTile, проводиться в Україні в місті Харкові. Решта ТМ, це закордонне виробництво: EVERTILE (Чехія), MetroTile (Бельгія) і Gerard (Нова Зеландія).

Чому варто звернути увагу на черепицю ТМ Gerard?

ТМ Gerard - це світовий лідер з виробництва такого роду черепиці. Продукція цієї торгової марки успішно продається на території п'яти континентів. Причиною цьому служать високі показники по експлуатаційним і фізико-механічними характеристиками. Наприклад:

Гарантія на вироблену продукцію - компанія AHI Roofing надає гарантію на свою продукцію строком на п'ятдесят років. Дана гарантія має під собою не тільки лабораторні випробування, а й практику застосування даного матеріалу на дахах з різними кліматичними умовами протягом п'ятдесяти років.